Nejčastější dotazy

1. Jak si vybrat a zaplatit pobyt?

Pobyt můžete jednoduše zarezervovat na stránkách YOU and ME a zaplatit kartou nebo převodem na účet.

2. Na jak dlouho si mohu pobyt zamluvit?

Minimální délka pobytu je 5 hodin, maximální délka není nijak omezená.

3. Jaké platební metody je možné použít?

Platba je možná platební kartou nebo převodem na účet.

4. Můžeme si do apartmánu objednat teplé jídlo?

Ano, jídlo si jednoduše vyberete z jídelního lístku, vaříme až do 21:30 hodin.

5. Je možné zaparkovat u resortu?

Ano, zaparkujete přímo v našem uzavřeném areálu.

6. Je možné si pobyt přikoupit a rozšířit až na místě?

Pokud nemá po vašem pobytu apartmán zarezervovaný jiný klient, není problém váš pobyt na místě prodloužit.

7. Je možné zajistit anonymitu a nesetkat se s jinými hosty?

Ano, to je hlavní cíl a myšlenka resortu. Může se stát, že někoho potkáte cestou do apartmánu, ale toto riziko je velmi malé. Pobyt může probíhat bez kontaktu s obsluhou a samozřejmě s jinými hosty.

8. Jakým způsobem se platí za ubytování?

Vždy předem v rámci rezervace. Jídlo, nápoje a jakékoliv doplňkové služby se platí během nebo po ukončení pobytu platební kartou, přes QR kód, nebo přímo na recepci.

9. Můžeme si s sebou vzít psa nebo kočku?

Vzhledem k tomu, že se personál neustále snaží o maximální hygienu, tak to bohužel možné není.

10. Je resort vhodný pro děti?

Resort je určený pro klid a relaxaci v přírodě. Zázemí pro děti tu není ani není jinak přizpůsobeno. Pobyt pro děti je možný od 15 let.

11. Mění se voda ve vířivce po každém klientovi?

Ano, každý klient si vodu napouští po příjezdu sám.

12. Je možné si zapůjčit kolo?

Ano, za poplatek si můžete zapůjčit elektrokolo a vyrazit za krásami Sedlčanska.

13. Do kdy je možné si objednat jídlo a nápoje?

Nápoje a teplá jídla je možné objednat do 21:30. Můžete využít i chladicí vitrínu, kde budou připravené nápoje a případně i studená mísa nebo dezert dle vašeho výběru.